Тема 11. Розвиток історичного мислення, критичного мислення та прищеплення цінностей

Setup phase

Workshop timeline with 5 phasesSkip to current tasks
Setup phase
Current phase
  • Task info The workshop is currently being set up. Please wait until it is switched to the next phase.
Submission phase
Assessment phase
Grading evaluation phase
Closed
Description

Проблеми для дискусії:

1.     Наскільки правомірним є виділення історичного мислення як окремого виду мислення? (визначення поняття).

2.     Змістовний і операційний блоки історичного мислення.

3.     Умови розвитку історичного мислення.

4.     Критичне мислення: чергова мода чи нагальна потреба?

5.     Методика розвитку критичного мислення школярів.

6.     Методологічна культура учнів та прищеплення цінностей.

Індивідуальне практичне завдання:

Розробіть задачі, спрямовані на розвиток історичного мислення під час вивчення цікавої для Вас теми шкільної програми.

Ресурси:

Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (розділ 4).

Терно С. Світ критичного мислення: образ та мімікрія / С. Терно // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 7-8. – С. 27-39.

Терно С. О. Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2012. – 70 с.

Терно С. О. До проблеми формування методологічної культури учнів середньої школи у процесі вивчення історії // Наукові праці історичного факультету Запорізького державного університету. – 2000. – Вип. XI.– С. 156-163.