Тема 11. Розвиток історичного мислення, критичного мислення та прищеплення цінностей

Faza konfiguracji

Harmonogram warsztatów z 5 fazamiPrzejdź do bieżących zadań
Faza konfiguracji
Obecna faza
  • Informacje o zadaniu Warsztat jest obecnie w fazie konfiguracji. Proszę czekać, aż zostanie przełączone do kolejnej fazy.
Faza składania prac
Faza recenzowania
Faza ewaluacji ocen
Zamknięta
Opis

Проблеми для дискусії:

1.     Наскільки правомірним є виділення історичного мислення як окремого виду мислення? (визначення поняття).

2.     Змістовний і операційний блоки історичного мислення.

3.     Умови розвитку історичного мислення.

4.     Критичне мислення: чергова мода чи нагальна потреба?

5.     Методика розвитку критичного мислення школярів.

6.     Методологічна культура учнів та прищеплення цінностей.

Індивідуальне практичне завдання:

Розробіть задачі, спрямовані на розвиток історичного мислення під час вивчення цікавої для Вас теми шкільної програми.

Ресурси:

Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (розділ 4).

Терно С. Світ критичного мислення: образ та мімікрія / С. Терно // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 7-8. – С. 27-39.

Терно С. О. Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2012. – 70 с.

Терно С. О. До проблеми формування методологічної культури учнів середньої школи у процесі вивчення історії // Наукові праці історичного факультету Запорізького державного університету. – 2000. – Вип. XI.– С. 156-163.