Семінар 4. Позаурочні та позашкільні форми навчання історично-краєзнавчого спрямування

Етап налаштування

Графік скмінару з 5 етапамиПропустити до поточних задач
Етап налаштування
Поточний етап
  • Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
Етап здачі робіт
Етап оцінювання
Етап оцінювання оцінок
Закрито
Опис

Семінар 4. Позаурочні та позашкільні форми навчання історично-краєзнавчого спрямування (2 год.)

План:

Презентація, захист та обговорення науково-дослідного історико-краєзнавчого проєкту.

Варіанти:

1.     Історія мого населеного пункту/закладу освіти

2.     Мій родовід

3.     Герої нашого району

4.     Архітектурні пам’ятки нашого міста

5.     Місця пам’яті Запоріжжя

6.     Визначні діячі нашого міста/району

7.     Тарас Шевченко в пам’яті запоріжців

 

Вітаються проекти на самостійно обрану тему. Обговорення, дискусія. Формат наукової конференції.

Рекомендована література

1.               Королько А. Методичні рекомендації для семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Основи шкільного краєзнавства» (для студентів ІV курсу спеціальності 014.03 «Середня освіта (Історія)»). Івано-Франківськ, 2019. 78 с.

2.               Збірка матеріалів (тез доповідей) учасників Обласної краєзнавчої конференції учнівської молоді «Краєзнавчі нариси Запорізького краю», присвяченої 80-річчю утворення Запорізької області. Ч. 2. «Гуманітарне краєзнавство». Запоріжжя: КЗ «Запорізький обласний центр туризму і краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді» ЗОР, 2019. 80 с.

3.               Історико-краєзнавчі дослідження: традиції та інновації: матеріали V Міжнародної наукової конференції (Суми, 11–12 листопада 2021 р.). У 2 ч. Ч. 2. Суми : ФОП Цьома С.П., 2021. 142 с

4.               Південь України: етноісторичний, мовний, культурний та релігійний виміри: збірка наукових праць. Вип. 7 / Відп. ред. М.І. Михайлуца. Міністерство освіти і науки України; Одеський нац. морськ. ун-т; Ін-т історії України НАН України та ін. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. 608 с.

5.               Понєдєльник Л.А. Методичні рекомендації для семінарських занять та самостійної роботи з нормативної дисципліни «Організація краєзнавчої роботи учнів у школі» для студентів підготовки бакалавра спеціальності: 014 «Середня освіта (Історія)» освітньої програми: «Історія, правознавство, суспільствознавство». Луцьк, 2022. 56 с. URL: http://surl.li/jtvms

6.               Ihnatusha O., Frolov M. Reaction of social and political forces of Zaporizhzhia to the beginning of the hetmanate (april-may 1918). East European Historical Bulletin. 2021. № 21. C. 97-110 (Web of Science).

7.               Ihnatusha O., Ihnatusha A. Petro Smolichev – archivist: unknown page of prominent archaeologist and museologist activity (1932–1933). Емінак. 2022. № 2(38). С. 114-129 (Scopus; Web of Science)

 

Інформаційні ресурси

1.               Краєзнавство Запорожжя. Журнал Запорізької обласної організації Національної спілки краєзнавців України. URL: http://surl.li/jtvod

2.               Краєзнавство. Сайт журналу. URL : https://nsku.org.ua/?page_id=5603