Sekcja ogólna
Викладач: викладач, Авраменко Уляна Володимирівна
Кафедра: соціальної педагогіки та спеціальної освіти, VII корпус, ауд. 219
E-mail: avramenkospp@gmail.com
Телефон: (066)6699208
Інші засоби зв’язку: Moodle (форум курсу, приватні повідомлення), Viber, Telegram
Мета курсу «Методика створення терапевтичної казки в логопедичній практиці» – забезпечення засвоєння студентами окремих методів психологічного впливу, зокрема казкотерапії.
У результаті вивчення дисципліни майбутній фахівець повинен знати:
· теоретичні основи та принципи створення терапевтичної казки як методу одержання психодіагностичної інформації;
· теоретичні основи та принципи створення терапевтичної казки як методу психологічного впливу.
Підготовлений фахівець повинен уміти:
· застосовувати казку як метод отримання психодіагностичної інформації;
· створювати медитативну казку;
· складати дидактичну казку;
· створювати психотерапевтичну казку.
Даний курс містить методичні матеріали, пов’язані з вивченням діагностичних можливостей казки: аналіз психодіагностичних можливостей казки як сучасної психологічної проблеми; огляд різноманітних варіантів рішення діагностичних казок та способів діагностичної обробки казкового матеріалу. Організована навчальна робота надає студентам досвід використання методики створення терапевтичної казки як методу отримання психодіагностичного матеріалу. Зміст курсу може бути корисним в ході практичної роботи майбутніх спеціалістів під час вирішення проблем клієнтів у процесі психологічного консультування; батьків дітей з високим рівнем тривожності, різноманітними страхами, агресивними, з проблемами адаптації до дитячого колективу.