Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Мої курси

    • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

    • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

    • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

    • ФорумНовини сайту

    • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

    • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

    • ТекаНормативна база СЕЗН

    • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

    • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

    • ФайлСистема оцінки курсу

    • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

              • Метакурс «Аудит і контроль персоналу»

              • Метакурс «Економіка праці»

              • 2020Б Метакурс "Маркетинговий менеджмент " до вибо...

              • 2020Б Метакурс "Організація маркетингової діяльнос...

              • 2020М Спеціалізація «Виробничий маркетинг» (магістри)

              • 2020М Спеціалізація «Маркетинг на ринку кінцевого ...

              • 2020М Спеціалізація «Організація кадрового консалт...

              • 2020М Спеціалізація «Реклама та зв’язки з громадсь...

              • 2020М Спеціалізація «Стратегічне управління персон...

              • Маркетинг у глобальній мережі Internet

              • Метакурс "Маркетинговий менеджмент" для студентів ...

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Система електронного забезпечення навчання ЗНУ

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. archive
Метакурс «Аудит і контроль персоналу»
Метакурс «Економіка праці»
2020Б Метакурс "Маркетинговий менеджмент " до вибору студентам спеціальності "Маркетинг " 2 курсу
2020Б Метакурс "Організація маркетингової діяльності на підприємстві " до вибору студентам спеціальності "Маркетинг " 2 курсу
2020М Спеціалізація «Виробничий маркетинг» (магістри)
2020М Спеціалізація «Маркетинг на ринку кінцевого споживача» (магістри)
2020М Спеціалізація «Організація кадрового консалтингу»(магістри)
2020М Спеціалізація «Реклама та зв’язки з громадськістю» (магістри)
2020М Спеціалізація «Стратегічне управління персоналом»(магістри)
Маркетинг у глобальній мережі Internet
Метакурс "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності "Маркетинг"
Метакурс "Організація маркетингової діяльності на підприємстві " для студентів спеціальності "Маркетинг"
оцінка ефективності маркетингових рішень (Кендюхов О.В.)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток