Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Різне

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

              • Метакурс «Аудит і контроль персоналу»

              • Метакурс «Економіка праці»

              • 2020Б Метакурс "Маркетинговий менеджмент " до вибо...

              • 2020Б Метакурс "Організація маркетингової діяльнос...

              • 2020М Спеціалізація «Виробничий маркетинг» (магістри)

              • 2020М Спеціалізація «Маркетинг на ринку кінцевого ...

              • 2020М Спеціалізація «Організація кадрового консалт...

              • 2020М Спеціалізація «Реклама та зв’язки з громадсь...

              • 2020М Спеціалізація «Стратегічне управління персон...

              • Маркетинг у глобальній мережі Internet

              • Метакурс "Маркетинговий менеджмент" для студентів ...

            • Цифровий брендінг

            • Innovative approaches to customer engagement in ma...

            • Ivent маркетинг

            • Управління продажем та клієнтським досвідом

            • Рекламні технології

            • Галузевий маркетинг

            • Цифрова грамотність та соціальні навички як інстру...

            • Система управління взаємовідносинами з клієнтами (...

            • Нейромережі у маркетингі

            • Тимбілдинг

            • Web-аналітика

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Інформація

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

          • Історія України для студентів І курсу економічного...

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Система електронного забезпечення навчання ЗНУ

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. archive
Метакурс «Аудит і контроль персоналу»
Метакурс «Економіка праці»
2020Б Метакурс "Маркетинговий менеджмент " до вибору студентам спеціальності "Маркетинг " 2 курсу
2020Б Метакурс "Організація маркетингової діяльності на підприємстві " до вибору студентам спеціальності "Маркетинг " 2 курсу
2020М Спеціалізація «Виробничий маркетинг» (магістри)
2020М Спеціалізація «Маркетинг на ринку кінцевого споживача» (магістри)
2020М Спеціалізація «Організація кадрового консалтингу»(магістри)
2020М Спеціалізація «Реклама та зв’язки з громадськістю» (магістри)
2020М Спеціалізація «Стратегічне управління персоналом»(магістри)
Маркетинг у глобальній мережі Internet
Метакурс "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності "Маркетинг"
Метакурс "Організація маркетингової діяльності на підприємстві " для студентів спеціальності "Маркетинг"
оцінка ефективності маркетингових рішень (Кендюхов О.В.)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток