Одним з найважливіших завдань сучасної вищої освіти є підготовка фахівців інноваційного типу, здатних ефективно планувати власну професійну діяльність у різних соціальних та культурних умовах; знаходити способи вирішення проблем незалежно від ситуації; спроможних реалізовувати розроблені стратегії та отримувати заздалегідь передбачувані результати; володіти основами проектного менеджменту. Інакше кажучи, фахівець з магістерським дипломом має володіти знаннями, уміннями та навичками з підготовки та реалізації різного роду проектів, що надає йому додаткові можливості щодо залучення й ефективного використання зовнішніх та внутрішніх фінансових ресурсів, у тому числі за рахунок участі у вітчизняних та міжнародних проектах і програмах; а також має розвинуті загальнопрофесійні компетенції, серед яких: критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, креативність, уміння керувати і взаємодіяти з людьми тощо.
Отже, основою підготовки фахівців є формування в них проектної культури, яка у сучасному суспільстві розглядається не лише як спроможність до здійснення проектної діяльності, що втілюється у майстерності прогнозування, планування, виконання та оцінки досягнутого, а як метатехнологія реалізації інноваційної діяльності у різних сферах, тобто являє собою сукупність проектних способів інноваційного перетворення дійсності.
У цьому контексті важливим інструментом для подальшої практичної діяльності магістрів освітньої програми Мисливствознавство стане засвоєння студентами даного курсу.- Profesor: Сарабєєв Володимир Леонідович
- Profesor: Ткач Євген Вікторович