Структура за темами

  • Вступ

    Викладач: доктор. біол. наук, професор Сарабєєв Володимир Леонідович

    Кафедра: біології лісу, мисливствознавства та іхтіології

    E-mail: volodimir.sarabeev@gmail.com

     Консультації по дисципліні:

    особисті           – вівторок, п’ятниця 1400 – 1600, ІІІ корпус, ауд. 217;

    дистанційні     – СЕЗН ЗНУ Moodle; електронна пошта; online (за попередньою домовленістюплатформи: Zoom, Google Meet, Microsoft Teamsособисті чи групові чати (Viber, Facebook & Messenger) у робочі дні з 1000 до 1400

    Мета дисципліни - надати студентам основи знань  у сфері міжнародної академічної мобільності, навчити вірно формулювати ділові листи, документи з адміністративних і виробничих питань, фінансово-розрахункових операцій, тощо.

    Дисципліна «Підготовка проектів міжнародної академічної мобільності» має надати студентам компетентності у сфері міжнародної академічної мобільності. Академічна мобільність - це інтеграційний процес у сфері освіти, що надає можливість молоді та вже досвідченим фахівцям приймати участь у навчальних, дослідницьких або бізнесових проектах. Основними цілями таких проектів є отримання якісної освіти на базі провідних вишів світу, розвиток міжкультурного обміну, підготовка майбутніх кваліфікованих спеціалістів. Участь в програмах академічної мобільності дає студенту можливість отримати якісну освіту по обраному напряму підготовки, розширити світогляд та уяву про культуру країн світу.


    Розділ 1. Основи проектної діяльності

    Розділ 2.  Програми із грантової підтримки академічної мобільності та проектів в галузі освіти і науки. Актуалізація компетентностей з проектної діяльності в процесі групової роботи.




  • Основні завдання першого розділу

    Підготувати слухачів курсу до самостійного пошуку грантів, проектів та стипендій для індивідуальної мобільності. Надати навички роботи з аплікаційними формами, он-лайн платформами підготовки та подачі проектів. Ознайомити з особливостями пошуку приймаючої установи, керівника або партнера дослідницького проекту, стипендіальної програми, тощо. Студенти також мають навчитися особливостям складання листів підтримки та ознайомлені з формами їх отримання.

  • Основні завдання другого розділу

    Підготувати слухачів до самостійної розробки проекту, програми стажування та навчання. Надати навички підготовки особистого резюме (CV) та мотиваційного листа. Чому слід починати розробку проекту з критеріїв оцінки якості проекту або стипендіальної програми? Детально розглядатимуться усі структурні елементи проекту: актуальний стан проблеми та місце в ньому проекту, цілі та задача, новизна та інноваційність, здобутки та досягнення автора проекту, очікувані результати та внесок проекту у розробку проблеми, робочий план та етапи виконання проекту, поширення результатів, їх впровадження та популяризація.