Комунікація є найважливішим елементом системи управління, єднальною
ланкою в структурі інтелектуального капіталу. Оскільки економічні системи не
можуть розвиватися без відтворення всіх видів інтелектуального капіталу, без
оновлення освітнього, культурного і наукового потенціалу, комунікативний чинник
в розвитку економічних систем стає умовою економічного прогресу і внутрішнім
елементом стійкого економічного зростання.
Міцність та якість стосунків між персоналом залежить в основному від того,
наскільки чіткими та чесними є їхні міжособистісні стосунки. В управлінській
діяльності комунікативні навички та риторичні здібності відіграють важливу роль.
Адже саме від того, наскільки менеджеру вдасться налагодити взаємодію з
підлеглими та колегами, переконати у необхідності виконання прийнятих
управлінських рішень, залежить ефективність діяльності організації загалом чи її
окремих структурних одиниць. Комунікативні процеси – це умова функціонування
кожної організації, здійснення її місії.
- Викладач: Крилов Денис Валерійович
- Асистент із правами викладача: Лепьохін Олександр Васильович