Мета та завдання навчальної дисципліни

Шановні студенти, управлінська діяльність підприємства представляє собою вивчення основних категорій науки управління, функцій управління і процесів прийняття управлінських рішень, методів використання базових інструментів управління; вивчення впливу різних факторів на ефективність системи управління підприємницькою діяльністю.

Метою вивчення дисципліни «Управлінська діяльність підприємства» є формування сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань щодо управління суб’єктами господарювання, формування розуміння концептуальних основ системного управління підприємством, набуття умінь щодо дослідження та прийняття управлінських рішень у різних видах діяльності підприємства (управління кадрами, мотивація персоналу, управління інвестиціями, управління фінансами, управління маркетинговою діяльністю).

Основними завданнями вивчення дисципліни є: визначення особливостей управлінської діяльності сучасних підприємств, набуття навичок щодо визначення внутрішніх і зовнішніх факторів, які впливають на управлінську діяльність підприємства, навчитися підбирати персонал, керувати, мотивувати, розвивати кадри підприємства, визначати джерела фінансування діяльності підприємства, здобути навички та оперувати інструментами управління маркетинговою діяльністю підприємства: просувати товар та послуги, здійснювати пошук цільової аудиторії, діджилітазувати бізнес та формувати стратегії інтернет-маркетингу, уміти орієнтуватися в основах управління інноваційної та інвестиційної діяльності підприємства, планувати, контролювати діяльність підприємства, формувати бізнес-план, засвоїти особливості оподаткування підприємств.

 

Шановні студенти, у разі успішного завершення курсу ви зможете:

-    визначати особливості управлінської діяльності сучасного підприємства;

-    визначати внутрішні і зовнішні фактори, що впливають на управлінську діяльність підприємства;

-    підбирати персонал, керувати, мотивувати, розвивати кадри підприємства;

-    визначати види і доцільність джерел фінансування діяльності підприємства;

-    оперувати інструментами управління маркетинговою діяльністю підприємства: просувати товар та послуги, здійснювати пошук цільової аудиторії, діджилітазувати бізнес та формувати стратегії інтернет-маркетингу;

-    орієнтуватися в основах управління інноваційної та інвестиційної діяльності підприємства;

-    конструктивно планувати діяльність підприємства та формувати бізнес-план;

-    контролювати діяльність підприємства на належному рівні;

-    визначати особливості оподаткування підприємств.

Згідно з вимогами освітньо-професійної  програми 075 Маркетинг у результаты вивчення дисциплыни досягаються  компетентності:

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК11. Здатність працювати в команді.

СК 22. Здатність організовувати і управляти діяльністю підприємства.

Кредити: 4
Семестр: 121