Мета та завдання навчальної дисципліни
Шановні студенти, управлінська діяльність підприємства представляє собою вивчення основних категорій науки управління, функцій управління і процесів прийняття управлінських рішень, методів використання базових інструментів управління; вивчення впливу різних факторів на ефективність системи управління підприємницькою діяльністю.
Метою вивчення дисципліни «Управлінська діяльність підприємства» є формування сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань щодо управління суб’єктами господарювання, формування розуміння концептуальних основ системного управління підприємством, набуття умінь щодо дослідження та прийняття управлінських рішень у різних видах діяльності підприємства (управління кадрами, мотивація персоналу, управління інвестиціями, управління фінансами, управління маркетинговою діяльністю).
Основними завданнями вивчення дисципліни є: визначення особливостей управлінської діяльності сучасних підприємств, набуття навичок щодо визначення внутрішніх і зовнішніх факторів, які впливають на управлінську діяльність підприємства, навчитися підбирати персонал, керувати, мотивувати, розвивати кадри підприємства, визначати джерела фінансування діяльності підприємства, здобути навички та оперувати інструментами управління маркетинговою діяльністю підприємства: просувати товар та послуги, здійснювати пошук цільової аудиторії, діджилітазувати бізнес та формувати стратегії інтернет-маркетингу, уміти орієнтуватися в основах управління інноваційної та інвестиційної діяльності підприємства, планувати, контролювати діяльність підприємства, формувати бізнес-план, засвоїти особливості оподаткування підприємств.
Шановні студенти, у разі успішного завершення курсу ви зможете:
- визначати особливості управлінської діяльності сучасного підприємства;
- визначати внутрішні і зовнішні фактори, що впливають на управлінську діяльність підприємства;
- підбирати персонал, керувати, мотивувати, розвивати кадри підприємства;
- визначати види і доцільність джерел фінансування діяльності підприємства;
- оперувати інструментами управління маркетинговою діяльністю підприємства: просувати товар та послуги, здійснювати пошук цільової аудиторії, діджилітазувати бізнес та формувати стратегії інтернет-маркетингу;
- орієнтуватися в основах управління інноваційної та інвестиційної діяльності підприємства;
- конструктивно планувати діяльність підприємства та формувати бізнес-план;
- контролювати діяльність підприємства на належному рівні;
- визначати особливості оподаткування підприємств.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми 075 Маркетинг у результаты вивчення дисциплыни досягаються компетентності:
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК11. Здатність працювати в команді.
СК 22. Здатність організовувати і управляти діяльністю підприємства.- Enseignant: Малтиз Вікторія Віталіївна
- Асистент із правами викладача: Батракова Тетяна Іванівна
- Асистент із правами викладача: Прокоф'єв Ігор Сергійович