Викладач кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти Апухтіна В.В.

Метою вивчення навчальної дисципліни «Корекція мовленнєвої слухової агнозії» є формування у студентів цілісного уявлення про явище мовленнєвої слухової агнозії (далі - МСА), її прояви, причини виникнення, методи діагностики та корекції.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Корекція мовленнєвої слухової агнозії» є:

- ознайомлення студентів із поняттями «фонематичного слуху», «фонематичне сприймання», «мовленнєвий слуховий гнозис»;

- вироблення уявлень про анатомію та фізіологію слухового аналізатора;

- оволодіння теоретичною базою формування розуміння мовлення у онтогенезі та при дизонтогенезі;

-засвоєння знань із причин, мозкового механізму та симптомів МСА;

- вироблення навичок правильно організовувати діагностичний процес, проводити диференційну діагностику від інших мовленнєвих порушень;

- оволодіння навичками застосовувати комплексний підход в роботі з дітьми з МСА для корекції супутніх та вторинних порушень;

- засвоєння студентами знань із організації логопедичної корекційної роботи при МСА.



Кредити: 3
Семестр: 223