Глобалізація вносить ряд викликів, які є унікальними для роботи в різних країнах і на світових ринках. Який найкращий спосіб увійти або скористатися перевагами світового ринку? Коли слід налаштувати функції продукту, щоб налаштувати його під потреби споживачів на іншому світовому ринку? Як керувати витратами та складнощами виробництва та/або просування продукції в різних місцях, з різними мовами, культурною чутливістю та очікуваннями споживачів?
Дисципліна намагається відповісти на всі ці питання, пояснює загальні стратегії та підходи, які використовуються транснаціональними корпораціями, щоб скористатися глобальними бізнес-можливостями.
Викладачі: доктор економічних наук, професор Бабміндра Дмитро Іванович
    кандидат економічних наук,  доцент  Калініченко Зоя Дмитрівна
Кафедра: міжнародної економіки, природних ресурсів та економіки міжнародного туризму, V корп. ЗНУ, ауд. 119
E-mail: mizhnarodeconom@gmail.com
             kalina.donntu@gmail.com
Телефон: (061) 228-76-29 (кафедра), 228-76-13 (деканат)
Інші засоби зв’язку: Moodle (форум курсу, приватні повідомлення)


Кредити: 5
Години: 150
Семестр: 124