Метою вибіркового курсу «Нейропсихологія в логопедії» є формування у студентів теоретико-методологічних знань про нейропсихологією як науки, ознайомити з морфо-функціональною організацією та віковими нормами становлення вищих психічних функцій, основами теорії та практики нейропсихологічної діагностики стану сформованості ВПФ та основними напрямками психомоторної та когнітивної корекції ВПФ у дітей із мовленнєвими порушеннями старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Нейропсихологія в логопедії» є:

·       ознайомити студентів із морфо-функціональною організацією та віковими нормами становлення вищих психічних функцій;

·       навчити виявляти нейропсихологічний фактор, що є одиницею синдромного нейропсихологічного аналіз;

·       навчити проводити якісну кваліфікацію симптомів порушень психічних функцій;

·       навчити виявляти та порівнювати порушені (негативні симптоми) і збережені психічні функції;

·       забезпечити формування навичок формулювати висновки та складати протокол нейропсихологічного вивчення, намічати план корекційної роботи;

·       вироблення навички застосовувати певні методики нейропсихологічної корекції відхилень у розвитку в контексті цілісного розвитку особи з порушеннями мовленнєвого розвитку.


Кредити: 3