Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» є формування системи теоретичних і практичних знань щодо розроблення та реалізації маркетингового ціноутворення, висвітлення питань ціноутворення на нові і традиційні товари та послуги, які виробляють і збувають підприємства.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетингове ціноутворення» є ознайомлення з теоретико-методологічною базою маркетингового ціноутворення, оволодіння практичними вміннями і навичками маркетингового ціноутворення.
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні:
знати:
- теоретичні основи ціноутворення;
- види та функції цін;
- основні закономірності процесу ціноутворення;
- специфіку ціноутворення на основних сегментах світового ринку;
- особливості цінової політики та стратегії підприємства;
- методики розрахунку цін.
вміти:
- формувати ціни на продукцію, товари, послуги у конкретних ринкових умовах в залежності від мети підприємства;
- давати обґрунтовану оцінку впливу ціноутворюючих факторів;
- проводити розрахунок різних видів цін та обґрунтовувати доцільність вибору певної методикою.
- Enseignant: Тимошик Валерія Юріївна