Enrolment options

Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» є формування системи теоретичних і практичних знань щодо розроблення та реалізації  маркетингового ціноутворення, висвітлення питань ціноутворення на нові і традиційні товари та послуги, які виробляють і збувають підприємства.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетингове ціноутворення»  є ознайомлення з теоретико-методологічною базою маркетингового ціноутворення, оволодіння практичними вміннями і навичками маркетингового ціноутворення.

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні:

знати:

- теоретичні основи ціноутворення;

- види та функції цін;

- основні закономірності процесу ціноутворення;

- специфіку ціноутворення на основних сегментах світового ринку;

- особливості цінової політики та стратегії підприємства;

- методики розрахунку цін.

вміти:

- формувати ціни на продукцію, товари, послуги у конкретних ринкових умовах в залежності від мети підприємства;

- давати обґрунтовану оцінку впливу ціноутворюючих факторів;

- проводити розрахунок різних видів цін та обґрунтовувати доцільність вибору певної методикою.


Кредити: 5
Семестр: 224
Guests cannot access this course. Please log in.