Метою викладання навчальної дисципліни «Орфографічно-пунктуаційний практикум» є поглиблення основних теоретичних знань із усіх розділів мовознавчої науки, набутих при вивченні шкільного курсу української мови, удосконалення орфографічної та пунктуаційної грамотності студентів.
Основні завдання викладання дисципліни «Орфографічно-пунктуаційний практикум»:
– сформувати в студентів уявлення про український правопис як систему, що ґрунтується на ряді принципів;
– систематизувати, розширити й закріпити знання студентів з орфографії та пунктуації української мови;
– виробити вміння визначати орфограми у словах та пунктограми в текстах і пояснювати їх;
– допомогти оволодіти орфографічними та пунктуаційними нормами сучасної української мови;
– сприяти виробленню навичок грамотного письма;
– ознайомити студентів із довідковими джерелами, до яких необхідно звертатися для постійного вдосконалення культури мови та мовлення;
– виховувати культуру усного та писемного мовлення студентів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– принципи орфографії та пунктуації сучасної української мови;
– види орфограм;
– типи розділових знаків;
– правила написання слів та вживання розділових знаків;
– лексикографічні праці та іншу навчально-довідкову літературу, що сприяють оволодінню правописними нормами;
уміти:
– застосовувати на практиці принципи української орфографії та пунктуації;
– визначати орфограми й пунктограми та пояснювати їх відповідними правилами;
– формулювати правила написання слів та вживання розділових знаків;
– дотримуватися правописних норм літературної мови:
– працювати зі словниками та навчально-довідковою літературою задля постійного вдосконалення навичок грамотного письма.
- Викладач: Бойко Лариса Петрівна