Метою викладання навчальної дисципліни «Міжнародна товарна політика» є формування теоретичних знань та практичних навичок маркетингового планування продукту, оптимізації товарної політики та розроблення товарів та послуг ринкової новизни на міждержавному, міжнародному та світовому рівні.
Основні завдання курсу – вивчення теорії товарної політики організацій на зовнішніх ринках, набуття умінь і навичок визначення конкурентоспроможності та місця товару на ринку, підвищення ефективності управління плануванням та розробленням продукту, упаковки, товарної марки.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- сутність, зміст та завдання міжнародної товарної політики
- класифікацію товарів та послуг, технологію проведення маркетингових досліджень, методику вибору цільового ринку, планування продукту і розроблення нового товару
- види ідентифікації продукції, місце та роль упаковки в системі продукту;
вміти:
- аналізувати рівень цін в системі ринкових характеристик товару;
- володіти методиками оцінки якості продукції та рівня її конкурентоздатності;
- оцінювати стан формування внутрішнього та зовнішнього попиту на ринку окремого товару та послуги;
- визначати етап життєвого циклу товару з урахуванням зовнішніх чинників впливу;
- працювати із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною.
- Учитель: Калініченко Зоя Дмитрівна