Вивчення навчальної дисципліни «Логопедія» передбачає розв'язання низки завдань професійної підготовки висококваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців у галузі дошкільної освіти відповідно до світових тенденцій та національного досвіду України. На сьогодні передбачено різні форми організації освіти і соціалізації дітей із вадами психічного, фізичного та (або) розумового розвитку в умовах загальноосвітніх установ для дітей із нормальним розвитком. Тому сучасний педагог дошкільної освіти повинен мати знання про специфіку дітей з особливостями психофізичного розвитку, уміти  організовувати освітній процес з опорою на принципи корекції і компенсації порушення, уникнути помилок у визначенні шляхів і методів навчання і виховання дитини.

Згідно зі статистичними даними в Україні 9% від загальної кількості дітей мають порушення психофізичного розвитку і значна кількість цих дітей відвідує дошкільні навчальні заклади загального типу.  Вони потребують спеціальної корекційно-спрямованої роботи для збереження їх розвитку, виправляння і компенсації певних вад, відхилень у процесі соціалізації. Зважаючи на вищезазначені аспекти, є потреба в ознайомленні майбутніх педагогів дошкільних установ з основами такої галузі педагогічної науки, як логопедія

Кредити: 4
Семестр: 223