Схема розділу

  • Метою вивчення дисципліни «Маркетингові комунікації в інтернеті та соціальних мережах» є формування у студентів знань і навичок щодо формування комунікаційної політики в Інтернет та соціальних мережах.

    Завданнями вивчення дисципліни є оволодіння сучасними інструментами інтернет-маркетингу з метою ефективного просування бізнесу і збільшення прибутку; засвоєння особливостей побудови електронного тіла бізнесу, формування візуалу та збалансованого контенту; таргетування та створення портрету цільової аудиторії; створення ефективної реклами та опанування сучасних методів її просування в Інтернет-просторі; формування воронки продажів; набуття здатності до творчого пошуку напрямів і резервів удосконалення комунікаційної діяльності підприємств. Під час вивчення дисципліни використовуються програми Саnva, Figma, GPT.

    Вивчення дисципліни є сучасні маркетингові цифрові стратегії, сукупність практичних положень та знань з побудови сучасної комунікаційної політики, через інтернет та соціальні мережі з метою вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку. Здобуті знання під час вивчення дисципліни забезпечують успішну реалізацію фахівців-маркетологів в обраній професії, адже роботодавці висувають вимоги щодо вмінь маркетологами будувати комунікаційні стратегії і просувати товари, послуги через інтернет та соціальні мережі.