Системні вимоги
Нотатки до Рендеру Arnold
Огляд інтерфейсу Maya
Робота з файлами проектів
Налаштування в’юпорту
Навігація в Maya
Використання Hotbox
Налаштування інтерфейсу
Використання робочих областей Maya
Виділення об'єктів
Переміщення об'єктів
Обертання і зміна розмірів
Управління півотами (Pivot)
Копіювання об'єктів
Розуміння Channel Box
Опції Reset і Freeze
Робота з Attribute editor
Снеппінг
Робота з Outliner
Створення ієрархій
Групування об'єктів
Використання груп в якості півотів
Гіперграф
Приховування або відображення об'єктів
Робота з шарами
Робота з selection masks
Відмінності між NURBS і полігонами
Створення полігональних об'єктів
Виділення полігональних компонентів
Використання Soft Select і Reflection
Моделювання низькополігональних дерев
Інстументи Combine і Separate
Робота з boolean
Встановлення референсу
Моделювання за референсом
Екструдування
Використання Bevel tools
Послідовності ребер (Edge loop)
Моделювання симетричних об'єктів
Merge і Target Weld
Відображення геометрії об'єктів
Extrude уздовж кривих
Інструмент Polygon Bridge
Використання Modeling Toolkit
Розбиття поверхонь
Інструмент Crease
Згладжування моделі
Використання Edge Flow для згладжування поверхонь
Моделювання з Nonlinear deformers
Моделювання з сіткою
Управління історією об'єкта
Введення в інтерфейс пензлів
Скульптінг простого ландшафту