Введення в NURBS моделювання
Примітиви NURBS
Використання NURBS Curve Tools
Створення радіальних поверхонь з Revolve
Створення поверхонь за допомогою Loft
Відкриття і замикання кривих і поверхонь
Створення форм з NURBS Planar
Екструдування NURBS
Використання Isoparm для обробки поверхонь NURBS
Витяг кривих з поверхонь NURBS
Створення кривих на поверхні
Проекція кривих на поверхні
Обрізка поверхонь NURBS
Перетворення NURBS до полігонів
Огляд рендерінга Мауа
Основні типи шейдерів
Створення і застосування текстур
Використання растрових зображень
Робота з вікном Hypershade
Створення матеріалів у вікні Hypershade
Використання матеріалу Ramp
Використання карт Displacement і Bump
Робота з матеріалами Arnold
Робота з прозорістю в Arnold
Застосування декількох матеріалів до полігональних об'єктів
Основи UV Mapping для полігональних об'єктів
Застосування циліндричних проекцій на полігонах
Робота з UV-редактором
Відображення текстур в UV-редакторі
Проектування текстур на поверхні NURBS
Малювання в 3D
Меню Render Settings
Типи джерел світла в Мауа
Створення тіней
Використання Falloff для реалістичного освітлення
Основи роботи з камерами
Додавання глибини різкості
Використання розмиття Motion Blur
Використання редактора освітлення Maya Light Editor
Пакетний рендерінг
Використання джерел світла Maya в Arnold
Використання Area і Mesh Light в рендер Arnold
Налаштування рендеру в Arnold
Створення image-based lighting в рендері Arnold
Додавання глибини різкості (Depth of Field) в Arnold
Створення розмиття руху Motion Blur в Arnold
Розуміння інтерфейсу анімації
Анімація об'єктів за допомогою Ключа
Зміна ключів в Graph Editor
Зміна ключів в Dope sheet
Створення Breakdown keys
Використання Ghosting
Анімація об'єктів уздовж Spline Paths
Використання Grease Pencil
Використання Playblast
Створення циклів анімації
Додавання звуку до анімації