Section outline

  • Метою вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент бізнесу на ринку товарів та послуг» є набуття
    здобувачами вищої освіти комплексної системи знань, умінь та навичок щодо сучасних принципів, методів та
    інструментів управління бізнес-процесами на ринку товарів та послуг.
    Основними завданнями вивчення дисципліни є:
    – засвоєння ключових концепцій функціонування та розвитку ринків товарів та послуг;
    – набуття навичок дослідження ринків товарів та послуг;
    – набуття вмінь проводити комплексний аналіз ринкового середовища;
    – набуття навичок сегментації ринку та визначення цільових сегментів;
    – опанування інструментів та методів управління ключовими складовими комплексу маркетингу;
    – оволодіння методиками оцінки конкурентоспроможності товарів, послуг та самого підприємства на основі
    результатів досліджень.