Section outline
-
Метою вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент бізнесу на ринку товарів та послуг» є набуття
здобувачами вищої освіти комплексної системи знань, умінь та навичок щодо сучасних принципів, методів та
інструментів управління бізнес-процесами на ринку товарів та послуг.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
– засвоєння ключових концепцій функціонування та розвитку ринків товарів та послуг;
– набуття навичок дослідження ринків товарів та послуг;
– набуття вмінь проводити комплексний аналіз ринкового середовища;
– набуття навичок сегментації ринку та визначення цільових сегментів;
– опанування інструментів та методів управління ключовими складовими комплексу маркетингу;
– оволодіння методиками оцінки конкурентоспроможності товарів, послуг та самого підприємства на основі
результатів досліджень.-
Сертифікати інформальної освіти