Section outline
-
Основні категорії мережі Internet. Основні служби мережі Internet. Ідентифікація Internet-ресурсів. Особливості українського сегменту Internet. Процедура створення Web-сайту. Бізнес моделі сайтів. Структура та обсяг ринку електронної комерції. Товарні сегменти ринку електронної комерції в Україні. Сектор B2B. Сектор B2C. Сектор B2G. Сектор C2B. Сектор C2C. Сектор C2G. Сектор G2B. Сектор G2C. Сектор G2G. Використання електронного бізнесу. Зміна напряму бізнес_діяльності з переходом до електронної комерції. Традиційний та електронний комерційні цикли. Нові продукти в мережі. Практичні приклади поєднання традиційної та електронної комерції. Інформаційні системи класу ERP. Інформаційні системи класу SCM. Інформаційні системи класу CRM. Колаборативні та внутрішні системи підприємства. Особливості інформаційного рішення для електронного бізнесу і комерції
-
Контрольне тестування з теми "Суть, зміст, значення та тенденції розвитку Інтернет-бізнесу " містить 5 тестових завдань закритого та відкритого типу. Максимальна оцінка за тест - 5 балів.