Схема розділу
-
Особливості сучасного Internet-маркетингу. Аналіз якості Internet-представництв комерційних структур із використанням маркетингового підходу. Концепція маркетингу в середовищі Інтернету. Інструменти інтернет_маркетингу. Веб сайт підприємства як бізнес інструмент.
Основні принципи і засоби реклами в мережі Internet. Особливості застосування засобів Internet-реклами. Формування цін на товари та послуги в мережі Internet. Управління взаєминами із покупцями. Стратегія і концепція СRМ в управлінні бізнесом підприємства. Інструменти СRМ. СRМ технологїї. Класифікація CRM систем
-
Контрольне тестування з теми "Маркетинг і реклама в мережі Internet " містить 3 тестових завданyz закритого та відкритого типу. Максимальна оцінка за тест - 5 балів.