Навчальна дисципліна «Професійний коучинг»
спрямована на поглиблення та засвоєння студентами основних принципів і
теоретичних підходів до психологічного консультування та коучінгу в умовах сучасних
економічних відносин, а також формування основних консультативних навичок,
необхідних для управлінської роботи на економічному об’єкті.
Метою викладання навчальної дисципліни «Професійний
коучинг» є формування у студентів цілісної системи знань про теоретичні засади,
цілі, принципи коучингу в бізнес середовищі та готовність використовувати методи
та технології коучингу в різних областях життя і практичної діяльності економіста.
Основними завданнями
вивчення дисципліни «Професійний коучинг» є набуття теоретичних знань з основ професійного коучингу, загальна
характеристика коучингу їх використання.
У процесі вивчення дисципліни студенти повинні:
Оволодіти компетенціями:
– здатність до проведення робіт з персоналом підприємства
з метою відбору кадрів;
– здатність до створення психологічного клімату,
що сприяє оптимізації виробничого процесу.
Знати:
– базові принципи, цілі і завдання
психологічного консультування, коучингу в організації;
– основні етапи і технологію ведення
консультативної бесіди з персоналом організації;
– психологічні феномени та закономірності, що
відображають процеси створення оптимального психологічного клімату в
організації;
– основні етичні принципи проведення коучинговою
сесії з персоналом економічного об’єкту;
Вміти:
– виявляти специфіку і тип проблем людини, з
урахуванням організаційної і професійної приналежності;
– аналізувати психологічні феномени, що
виникають в ситуації коучингового взаємодії;
– прогнозувати напрямки роботи з проблемою
клієнта;
– професійно впливати на особливості
мотиваційної сфери особистості клієнта;
– підбирати адекватні методи психологічного
супроводу індивідів і груп з урахуванням організаційної і професійної
приналежності.
Міждисциплінарні
зв’язки. Дисципліна «Професійний
коучинг» ґрунтується на знаннях, отриманих студентом після вивчення дисциплін «Теорія
і практика кадрової політики», «Стратегічне управління людськими ресурсами», «Технології
управління персоналом», «Управління командами».