Schema della sezione


    • Дисципліна "Гендерна компетентність організатора освітнього середовища" спрямована на формування у студентів магістерських програм розуміння гендерних аспектів у контексті освітнього процесу. У курсі розглядаються теоретичні основи гендерної політики, особливості соціалізації в освітніх установах, а також методи інтеграції гендерної чутливості у навчальні програми та практики.

      Студенти ознайомляться з актуальними дослідженнями в галузі гендерної освіти, набиратимуть навички аналізу та оцінки освітніх практик з урахуванням гендерних вимірів. Особлива увага приділяється розвитку критичного мислення, умінню виявляти та долати гендерні стереотипи, а також створенню інклюзивного та безпечного освітнього середовища для всіх учасників навчального процесу.

      Курс сприятиме підвищенню професійної компетентності організаторів освітнього середовища, що дозволить їм ефективно реалізовувати принципи гендерної рівності у своїй практиці та впливати на формування гендерно чутливого суспільства.


    • Т.П. Голованова у  1990 р. захистила кандидатську дисертацію «Підготовленість випускників середньої школи до сімейного життя: (на матеріалі шкіл міста і села)», за спеціальністю: 13.00.01 – Теорія та історія педагогіки.

      З 1988 по 1991 р. працювала асистентом, старшим викладачем кафедри педагогіки та психології. У 1996 р. отримала вчене звання доцента кафедри педагогіки. З 2007 р. працюю доцентом кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності.

      Поєднання фахової, практичної та громадської діяльності:

      1. Керівниця центру гендерної освіти факультету СПП .
      2. Заступниця голови ГО "РАДОСЛАВА"