ОПИС
КУРСУ Набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також
сформувати знання щодо прогнозування ситуації та її здійснення у маркетинговій
сфері з перевіркою, аналізом перебігу визначеної прогнозованої ситуації на
ринку. Вивчення теоретичних методів та прикладних підходів щодо прогнозування дозволить
студентам використовувати на практиці методи і прийоми маркетингового моделювання, які необхідні в майбутній професійній
діяльності. Мета курсу – є надати студентам знання в застосуванні
економетричних моделей і методів прогнозування у маркетингової діяльності з метою використання їх в практичній
діяльності та дати практичні навички для використання у діяльності економічних
об’єктів та їх майбутньої професійної діяльності. На методичному рівні ознайомити студентів з основними підходами та
алгоритмами застосування моделей прогнозування у маркетингу та їх використання
в інформаційних системах та Internet технологій. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ У разі успішного завершення курсу студент зможе: методологічні
основи статистичного моделювання та прогнозування, перевірки гіпотез і
верифікації прогнозів; - особливості моделювання взаємозв’язків досліджуваних
показників та аналізу результатів наукових експериментів; - сучасні
методологічні підходи до моделювання динаміки одновимірних економічних процесів
(моделі трендів, сезонності, адаптивні); - методологію аналізу та прогнозування
за даними взаємозв’язаних динамічних рядів; - сутність статистичних методів
класифікації за наявності та відсутності навчальних вибірок; 1) аналізувати тенденції щодо розвитку економічних
об’єктів на основі отриманого прогнозу; 2) визначати методологічні основи статистичного
моделювання та прогнозування, перевірки гіпотез і верифікації прогнозів; 3) встановлювати особливості методів аналізу
та прогнозування за маркетинговими даними; 4) користуватися сучасними технологіями прогнозування
при вирішенні аналітичних і дослідницьких завдань; 5) прогнозувати рівень цін на Internet ринку
і характеристики товару; 6) прогнозувати досліджувані показники; 7) аналізувати зовнішнє і внутрішнє оточення економічного
об’єкту, виявляти її ключові елементи і прогнозувати їх вплив на організацію.