Perfilado de sección
-
Багатоканальний маркетинг на Інтернет ринку
Метою вивчення дисципліти є Формування у студентів сукупності знань в області теорії і практики інтернет-маркетингу та автоматизації багатоканального маркетингу; отримання ними умінь і навичок самостійної розробки програм інтернет-маркетингу, оволодінні необхідним навичкам роботи з базами даних, програмами, що забезпечують роботу користувачів в комп'ютерних мережах, а також зі спеціалізованими інформаційними технологіями та системами в економічній сфері інтернет маркетингу. Створення теоретичної та практичної основи для економікоматематичного дослідження ринку інформаційних послуг в мережі Інтернет. Інтернет-маркетинг дає студентам знання про закономірності розвитку економіки, а також практичні навички прикладних економіко-математичних методів для дослідження ринку в мережі Інтернет.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
забезпечити студентів необхідними знаннями в галузі планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет;
формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернетмаркетингу при веденні підприємницької діяльності;
навчити студентів застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності;
сформувати розуміння та усвідомлення студентами Інтернету як засобу комунікації в сфері масових інтеграційних систем;
ознайомити студентів із можливостями, ключовими технологіями комунікаційної роботи в Інтернеті в контексті завдань, які стоять перед фахівцем з реклами та зв'язків із громадськістю;
навчити студентів базовим навичкам комунікаційної роботи в Інтернеті;
сформувати вміння та навички роботи з пошуковими системами;
вивчити основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті;
ознайомити студентів з написаннями та специфікою електронних видань та публікацій;
сформувати в студентів розуміння прикладних комунікаційних інструментів Інтернету.
У результаті вивчення дисципліни студент зможе:
•Опанувати багатоканальні методи інтернет просування•Набути необхідні знаннями в галузі планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет;•формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернетмаркетингу при веденні підприємницької діяльності;•Вміти застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності;•Усвідомлення Інтернету як засобу комунікації в сфері масових інтеграційних систем;•Знати можливості, ключовими технологіями комунікаційної роботи в Інтернеті в контексті завдань, які стоять перед фахівцем з реклами та зв'язків із громадськістю;• Оперувати комунікаційною роботою в Інтернеті;•Набути вміння та навички роботи з пошуковими системами;•Знати основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті;•Оформлювати копірайтерські тексти;Формувати ефективні канали розповсюдження маркетингової інформації