Схема розділу

  • Багатоканальний маркетинг на Інтернет ринку


    Метою вивчення дисципліти є Формування у студентів сукупності знань в області теорії і практики інтернет-маркетингу та автоматизації багатоканального маркетингу; отримання ними умінь і навичок самостійної розробки програм інтернет-маркетингу, оволодінні необхідним навичкам роботи з базами даних, програмами, що забезпечують роботу користувачів в комп'ютерних мережах, а також зі спеціалізованими інформаційними технологіями та системами в економічній сфері інтернет маркетингу. Створення теоретичної та практичної основи для економікоматематичного дослідження ринку інформаційних послуг в мережі Інтернет. Інтернет-маркетинг дає студентам знання про закономірності розвитку економіки, а також практичні навички прикладних економіко-математичних методів для дослідження ринку в мережі Інтернет.

    Основними завданнями вивчення дисципліни є:

    забезпечити студентів необхідними знаннями в галузі планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет; 

    формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернетмаркетингу при веденні підприємницької діяльності;

    навчити студентів застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності; 

     сформувати розуміння та усвідомлення студентами Інтернету як засобу комунікації в сфері масових інтеграційних систем; 

     ознайомити студентів із можливостями, ключовими технологіями комунікаційної роботи в Інтернеті в контексті завдань, які стоять перед фахівцем з реклами та зв'язків із громадськістю; 

     навчити студентів базовим навичкам комунікаційної роботи в Інтернеті; 

    сформувати вміння та навички роботи з пошуковими системами; 

    вивчити основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті; 

    ознайомити студентів з написаннями та специфікою електронних видань та публікацій;

     сформувати в студентів розуміння прикладних комунікаційних інструментів Інтернету.

    У результаті вивчення дисципліни студент зможе:

    •Опанувати багатоканальні методи інтернет просування
    •Набути необхідні знаннями в галузі планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет; 
    •формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернетмаркетингу при веденні підприємницької діяльності;
    •Вміти застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності; 
    •Усвідомлення Інтернету як засобу комунікації в сфері масових інтеграційних систем; 
    •Знати можливості, ключовими технологіями комунікаційної роботи в Інтернеті в контексті завдань, які стоять перед фахівцем з реклами та зв'язків із громадськістю; 
    • Оперувати комунікаційною роботою в Інтернеті; 
    •Набути вміння та навички роботи з пошуковими системами; 
    •Знати основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті; 
    •Оформлювати копірайтерські тексти;
    Формувати ефективні канали розповсюдження маркетингової інформації