Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Salta Prossimi eventi

Prossimi eventi

Non ci sono eventi in programma per i prossimi giorni.
Vai al calendario...
Salta Attività recente

Attività recente

Attività a partire da domenica, 2 novembre 2025, 04:48
Report completo dell'attività recente...

Non ci sono attività recenti

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

            • Ліплення (Барабаш В.А.)

            • 3D графіка

            • 3d моделювання - 2 частина

            • 3D моделювання (заочна форма. 4 курс) Чемерис Г.Ю.

            • 3d моделювання (Кардашов М.В.)

            • 3D-моделювання, 4 курс 2-й семестр (Сілогаєва В.В.)

            • 3D-моделювання, 5 курс, заочна форма здобуття освіти

            • 3D-моделювання, заочна форма здобуття освіти, 4 курс

            • Авторське право та інтелектуальна власність

            • Айдентика

            • Артпроєкти

            • Гейм-дизайн

              • Introduzione

              • Змістовий модуль 1. Вступ до pixelart у геймдизайні

              • Змістовий модуль 2. Опрацювання спрайта персонажа ...

              • Змістовий модуль 3. Анімація спрайта персонажа гри

              • Змістовий модуль 4. Оптимізація. Техніка градієнті...

              • Змістовий модуль 5. Ігрове оточення

              • Змістовий модуль 6. Бандування. Опрацювання GUI

              • Підсумковий контроль

              • Інформаційні джерела

              • Додаткові матеріали

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

Salta Commenti

Commenti

___picture______name___ - ___time___
___content___
Visualizza commenti
  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Гейм-дизайн

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дизайну
  6. Гейм-дизайн
  7. Інформаційні джерела

Blocchi

Schema della sezione

    •     1. Блог митців Pixel Art | OpenGameArt.org
          2. Казакова Н. Ю. Гейм-дизайн. Художественно-проектный подход к созданию цифровой игровой среды. Дис. д-р иск.  2017.
          3. Рубрика «Принципи гейм-дизайну» Яна Шрайбера
          4. Рубрика «Принципи ігрового балансу» Яна Шрайбера
          5. Рубрика гейм-дизайн
          6. Challenges for Game Designers: Глава 1. Основи (Переклад першого розділу збірки завдань по гейм-дизайну Challenges for Game Designers за авторство Яна Шрайбера.)
          7. Game Development
          8. IGDA Games Research and User Experience SIG RSS
    • Завантажити сертифікат за результатами проходження курсу неформальної освіти Compito
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile