Нульова секція
Мета дисципліни: засвоїти техніки впливу, комунікації та мотивації задля запобігання появи конфліктних ситуацій; адекватно оцінювати ситуацію та керувати емоціями внаслідок виникнення конфлікту; навчитися грамотно та комфортно використовувати конфліктні комунікації для досягнення потрібних результатів у переговорах і управлінні; опанувати стратегії виходу з конфлікту, не допустивши його ескалації.
Отримані навички:
використовувати різні технології конструктивного вирішення конфліктуорганізовувати ефективний зворотній зв’язок та комунікацію в конфліктних ситуаціяхдіагностувати настрої серед співробітниківкерувати власним емоційним станом і поведінкою під час конфліктузапобігати появі конфліктів і конфліктних ситуаційшвидко вирішувати конфліктну ситуацію та завершувати конфлікт
знати:
- сутність і складову конфлікту;
- типологію конфлікту і стресів;
- причини виникнення і розвитку конфлікту як невід’ємного атрибуту сьогодення;
- можливості управління конфліктами;
- можливості і методи розв’язання конфліктів.
Уміти:
- уникати стресів, проводити аналіз конфлікту з позицій сучасної конфліктології;
- попереджати і конструктивно розв’язувати конфлікти, вміти уникати стресових ситуації в основних сферах життєдіяльності людини (у трудовому колективі, сім’ї, міжетнічних і соціально-політичній сферах) тощо;
- підтримувати такий рівень конфліктності, який буде сприяти розвитку організації.