Topic outline

  • General

                Знати: 
                - становлення та особливості здійснення міжнародного ринку; 

                - загальні риси та відмінності внутрішнього й міжнародного маркетингу;

                - об’єкти та суб’єкти міжнародного маркетингу;

                - аналіз кон’юнктури міжнародного ринку товарів та послуг; 

                - сутність, ознаки та критерії сегментації міжнародного ринку; 

                - інструментарій міжнародного маркетингу; 

                - цілі та завдання міжнародної товарної політики; 

                - види цін і тарифів на міжнародному ринку товарів та послуг; 

                - аналіз ціноутворення на товари та послуги на міжнародному ринку; 

                - класифікацію збутових посередників на міжнародному ринку; 

                - аналіз особливостей комунікаційної політики в міжнародному маркетингу; 

                - види міжнародної маркетингової стратегії; 

                - структуру та функції управління відділу маркетингу підприємства, що виходить на зовнішні ринки; 

                Вміти: 

                - проводити маркетингові дослідження та аналіз на міжнародному ринку; 

                - створювати маркетингову інформаційну систему на підприємстві; 

                - сегментувати міжнародний ринок товарів та послуг; 

                - позиціонувати товари та послуги на міжнародному ринку; 

                - аналізувати та прогнозувати попит на міжнародному ринку товарів та послуг; 

                - управляти конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку; 

                - застосовувати методи ціноутворення на товари та послуги на зовнішньому ринку; 

                - організовувати збут товарів та послуг на міжнародному ринку; 

                - оцінити ефективність комунікаційної політики на міжнародному ринку; 

                - здійснювати представницькі заходи для клієнтури (організацій споживачів) на міжнародному ринку; 

                - оцінювати структуру виробничого потенціалу підприємства, що виходить на зовнішні ринки; 

                - управляти міжнародним маркетингом на підприємстві - здійснювати стратегічне, тактичне та оперативне маркетингове планування щодо виходу на зовнішній ринок; 

                - застосовувати контролюючі функції міжнародного маркетингу; 

                - застосовувати маркетингові стратегії на міжнародному ринку.

                Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти такої компетентності: Проводити маркетинговий аналіз міжнародної діяльності, визначати переваги та недоліки маркетингової діяльності на міжнародних ринках.


  • Змістовний модуль 5

  • Змістовний модуль 6

  • Змістовний модуль 7

  • Змістовний модуль 8

  • Змістовний модуль 9

  • Змістовний модуль 10

  • Змістовний модуль 11

  • Змістовний модуль 12