General
Знати:
- становлення та особливості
здійснення міжнародного ринку;
- загальні риси та відмінності внутрішнього й міжнародного маркетингу;
- об’єкти та суб’єкти міжнародного маркетингу;
- аналіз кон’юнктури міжнародного ринку товарів та послуг;
- сутність, ознаки та критерії сегментації міжнародного ринку;
- інструментарій міжнародного маркетингу;
- цілі та завдання міжнародної товарної політики;
- види цін і тарифів на міжнародному ринку товарів та послуг;
- аналіз ціноутворення на товари та послуги на міжнародному ринку;
- класифікацію збутових посередників на міжнародному ринку;
- аналіз особливостей комунікаційної політики в міжнародному маркетингу;
- види міжнародної маркетингової стратегії;
- структуру та функції управління відділу маркетингу підприємства, що виходить на зовнішні ринки;
Вміти:
- проводити маркетингові дослідження та аналіз на міжнародному ринку;
- створювати маркетингову інформаційну систему на підприємстві;
- сегментувати міжнародний ринок товарів та послуг;
- позиціонувати товари та послуги на міжнародному ринку;
- аналізувати та прогнозувати попит на міжнародному ринку товарів та послуг;
- управляти конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку;
- застосовувати методи ціноутворення на товари та послуги на зовнішньому ринку;
- організовувати збут товарів та послуг на міжнародному ринку;
- оцінити ефективність комунікаційної політики на міжнародному ринку;
- здійснювати представницькі заходи для клієнтури (організацій споживачів) на міжнародному ринку;
- оцінювати структуру виробничого потенціалу підприємства, що виходить на зовнішні ринки;
- управляти міжнародним маркетингом на підприємстві - здійснювати стратегічне, тактичне та оперативне маркетингове планування щодо виходу на зовнішній ринок;
- застосовувати контролюючі функції міжнародного маркетингу;
- застосовувати маркетингові стратегії на міжнародному ринку.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти такої компетентності: Проводити маркетинговий аналіз міжнародної діяльності, визначати переваги та недоліки маркетингової діяльності на міжнародних ринках.