Przegląd sekcji
-
Мета дисципліни "Контент маркетинг для привабливості бренду" - засвоєння інформації щодо важливості контенту для бренду; інтереси бізнесу і можливості його розвитку в соціальних мережах за допомогою контенту; основні соціальні мережі, в яких можна ефективно побудувати бізнес; способи просування в соціальних мережах; критичні помилки контенту, яких можна припуститись при просуванні в соціальних мережах; формули продажного копірайтингу; уміти володіти інструментами соціальних мереж; створювати стратегії просування в соціальних мережах;визначати головні завдання просування бренду; вибирати майданчики в соціальних мережах для просування бізнесу, на яких сконцентровані потенційні клієнти; дизайнт контенту, формувати креативи для просування бізнесу та візуал; визначати особливості поведінки цільової аудиторії; організовувати ефективні рекламні кампанії в соціальних мережах; писати продажні пости для контенту; обробляти статистику Instagram-сторінки, працюіати з фото-відео контентом.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти здобудуть практичні компетентності: створення айдентики, створення контенту для бізнес-профілю для просування бренду, проводити аудит контенту, розробляти контент-план, на належному рівні користуватися інструментами для підвищення активності у бізнес-профілі, формування контенту бренду, визначати проблеми контенту та вирішувати їх, працювати з сучасними програмами та нейромережами.
Під час вивчення дисципліни використовуються програми Сanva, АІ.
Консультація в ZOOM: Середа14:00 – 15:00; Четвер 09:00 – 10:00,
-
1. Сайт АНТ медіа. Контент 2025 URL: https://www.theantmedia.com/post/kontent-marketing-u-2025----poradi-vid-komandi-spalix-agency
2. Сайт HUB.kyivstar. Тренди ЦМ. URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/trendi-czifrovogo-marketingu-u-2025-roczi-shho-potribno-znati-abi-zalishatisya-konkurentospromozhnimi
3. Офіційний сайт kukurudza URL: https://kukurudza.com/blog/kontent-plan-dlya-smm/
-
-
-
1. Обрати бренд (товар і фахівця будь-якої сфери) для просування.
2. Сформувати контент-план (враховуючи баланс між контентом 40-40-20).
3.Сформувати підбірку сторіс для трансляції в історіях сторінки.
4. Сформувати креатив (рекламне звернення) враховуючи формулу успішної реклами, та вимоги до дизайну, ретеншт-маркетинг.
Оформити завдання у файлі та прикріпити сюди.