Topic outline

  • General

    В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: 

    − основні підходи до суті концепції стратегічного міжнародного маркетингу, його співвідношення з оперативними діями підприємства; 

    − володіти здатністю розв’язувати широке коло проблем та задач шляхом розуміння їх фундаментальних основ та ефективного використання як теоретичних так і практичних знань, навичок, методів; 

    − знати та розуміти специфіку міжнародної маркетингової діяльності та її значимість для стабільного розвитку підприємства, знати особливості її функціонування; 

    − проводити маркетинговий аналіз міжнародного ринку і внутрішніх можливостей підприємства; 

    − оцінювати міжнародну ринкову ситуацію і стійкі конкурентні переваги підприємства; 

    − визначати цілі підприємств і розробляти стратегічний план по їх досягненню. 

    − бути здатним до узагальнення інформації та уміння презентувати її з акцентами на критичній оцінці низки варіантів.

  • Змістовий модуль 1 Стратегічні підходи до інтернаціоналізаціі бізнесу

  • Змістовий модуль 2 Методи стратегічного аналізу підприємств на міжнародних ринках

  • Завдання на залік