General
В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
− основні підходи до суті концепції стратегічного міжнародного маркетингу, його співвідношення з оперативними діями підприємства;
− володіти здатністю розв’язувати широке коло проблем та задач шляхом розуміння їх фундаментальних основ та ефективного використання як теоретичних так і практичних знань, навичок, методів;
− знати та розуміти специфіку міжнародної маркетингової діяльності та її значимість для стабільного розвитку підприємства, знати особливості її функціонування;
− проводити маркетинговий аналіз міжнародного ринку і внутрішніх можливостей підприємства;
− оцінювати міжнародну ринкову ситуацію і стійкі конкурентні переваги підприємства;
− визначати цілі підприємств і розробляти стратегічний план по їх досягненню.
− бути здатним до узагальнення інформації та уміння презентувати її з акцентами на
критичній оцінці низки варіантів.