Загальне
ОПИС КУРСУ
Набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання щодо методологічних підходів використання адаптивних систем у цифровому маркетингу.
Вивчення теоретичних методів та прикладні підходів використання адаптивних систем, навчити студентів використовувати на практиці методи і прийоми в управлінні адаптивними системами у маркетинговою діяльністю, які необхідні в майбутній професійній діяльності.
Мета курсу – є надати студентам глибоких знань в застосуванні хмарних технологій щодо в маркетингової діяльності з метою використання їх в практичній діяльності та дати практичні навички для використання технологій адаптивних систем у діяльності економічних об’єктів та їх майбутньої професійної діяльності.
На методичному рівні ознайомити студентів з основними підходами застосування адаптивних систем у маркетингу та їх основних функцій, методів і прийомів комунікації з споживачами.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У разі успішного завершення курсу студент зможе:
1) аналізувати тенденції щодо розвитку адаптивних систем;
2) визначати етапи розвитку адаптивних систем в сучасних економічних умовах;
3) встановлювати рівень застосування адаптивних систем у маркетингу;
4) користуватися сучасними адаптивних систем і технологіями при вирішенні аналітичних і дослідницьких завдань;
5) аналізувати рівень використання сучасних технологій на Internet ринку і характеристики фірм, що використовують адаптивні системи;
6) користуватися сучасними адаптивними технологіями при вирішенні комунікативних завдань;
7) аналізувати зовнішню і внутрішню середу організації, виявляти її ключові елементи адаптації, які впливають на організацію.