Schema della sezione

    • ОПИС КУРСУ
      Набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання щодо прогнозування ситуації та її здійснення у маркетинговій сфері з перевіркою, аналізом перебігу визначеної прогнозованої ситуації на ринку.
      Вивчення теоретичних методів та прикладних підходів щодо прогнозування дозволить студентам використовувати на практиці методи і прийоми маркетингового моделювання, які необхідні в майбутній професійній діяльності.
      Мета курсу – є надати студентам знання в застосуванні економетричних моделей і методів прогнозування у маркетингової діяльності з метою використання їх в практичній діяльності та дати практичні навички для використання у діяльності економічних об’єктів та їх майбутньої професійної діяльності.
      На методичному рівні ознайомити студентів з основними підходами та алгоритмами застосування моделей прогнозування у маркетингу та їх використання в інформаційних системах та Internet технологій.
      ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
      У разі успішного завершення курсу студент зможе:
      методологічні основи статистичного моделювання та прогнозування, перевірки гіпотез і верифікації прогнозів; - особливості моделювання взаємозв’язків досліджуваних показників та аналізу результатів наукових експериментів; - сучасні методологічні підходи до моделювання динаміки одновимірних економічних процесів (моделі трендів, сезонності, адаптивні); - методологію аналізу та прогнозування за даними взаємозв’язаних динамічних рядів; - сутність статистичних методів класифікації за наявності та відсутності навчальних вибірок;
      1)   аналізувати тенденції щодо розвитку економічних об’єктів на основі отриманого прогнозу;
      2)   визначати методологічні основи статистичного моделювання та прогнозування, перевірки гіпотез і верифікації прогнозів;
      3)   встановлювати особливості методів аналізу та прогнозування за маркетинговими даними;
      4)   користуватися сучасними технологіями прогнозування при вирішенні аналітичних і дослідницьких завдань;
      5)   прогнозувати рівень цін на Internet ринку і характеристики товару;
      6)   прогнозувати досліджувані показники;
      7)   аналізувати зовнішнє і внутрішнє оточення економічного об’єкту, виявляти її ключові елементи і прогнозувати їх вплив на організацію.