Indice degli argomenti

  • Introduzione

    Метою вивчення дисципліти є Формування у студентів сукупності знань в області теорії і практики інтернет-маркетингу та організації маркетингових проєктів; отримання ними умінь і навичок самостійної розробки проєктів інтернет-маркетингу, оволодінні необхідним навичкам роботи з базами даних, програмами, що забезпечують роботу користувачів в комп'ютерних мережах, а також зі спеціалізованими інформаційними технологіями та системами в економічній сфері інтернет маркетингу. Створення теоретичної та практичної основи для економікоматематичного дослідження ринку інформаційних послуг в мережі Інтернет. Інтернет-маркетинг дає студентам знання про закономірності розвитку економіки, а також практичні навички прикладних економіко-математичних методів для дослідження ринку в мережі Інтернет.

    Основними завданнями вивчення дисципліни є: забезпечити студентів необхідними знаннями в галузі організації маркетингової діяльності в мережі Інтернет; формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернет маркетингу при веденні підприємницької діяльності;

    навчити студентів застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності;  сформувати розуміння та усвідомлення студентами Інтернету як засобу комунікації в сфері масових інтеграційних систем;  ознайомити студентів із можливостями, ключовими технологіями комунікаційної роботи в Інтернеті в контексті завдань, які стоять перед фахівцем з реклами та зв'язків із громадськістю;  навчити студентів базовим навичкам комунікаційної роботи в Інтернеті; сформувати вміння та навички роботи з пошуковими системами; вивчити основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті; ознайомити студентів з написаннями та специфікою електронних видань та публікацій;  сформувати в студентів розуміння прикладних комунікаційних інструментів Інтернету.

     

    ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

    У результаті вивчення дисципліни студенти будуть:

    Опанувати багатоканальні методи інтернет просування

    •Набути необхідні знаннями в галузі планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет; 

    •формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернет маркетингу при веденні підприємницької діяльності;

    •Вміти застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності; 

    •Усвідомлення Інтернету як засобу комунікації в сфері масових інтеграційних систем; 

    •Знати можливості, ключовими технологіями комунікаційної роботи в Інтернеті в контексті завдань, які стоять перед фахівцем з реклами та зв'язків із громадськістю; 

    • Оперувати комунікаційною роботою в Інтернеті; 

    •Набути вміння та навички роботи з пошуковими системами; 

    •Знати основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті; 

    •Оформлювати копірайтерські тексти;

    Формувати ефективні канали розповсюдження маркетингової інформації


  • ЗМ 1

    • ЗМ 2

      • ЗМ 3

        • ЗМ 4

          • Підсумковий контроль