Introduzione
Метою вивчення дисципліти є Формування у студентів
сукупності знань в області теорії і практики інтернет-маркетингу та організації маркетингових
проєктів; отримання ними умінь і навичок самостійної розробки проєктів
інтернет-маркетингу, оволодінні необхідним навичкам роботи з базами даних,
програмами, що забезпечують роботу користувачів в комп'ютерних мережах, а також
зі спеціалізованими інформаційними технологіями та системами в економічній
сфері інтернет маркетингу. Створення теоретичної та практичної основи для економікоматематичного
дослідження ринку інформаційних послуг в мережі Інтернет. Інтернет-маркетинг
дає студентам знання про закономірності розвитку економіки, а також практичні
навички прикладних економіко-математичних методів для дослідження ринку в
мережі Інтернет.
Основними завданнями вивчення дисципліни є: забезпечити студентів необхідними знаннями в галузі організації маркетингової діяльності в мережі Інтернет; формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернет маркетингу при веденні підприємницької діяльності;
навчити студентів застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності; сформувати розуміння та усвідомлення студентами Інтернету як засобу комунікації в сфері масових інтеграційних систем; ознайомити студентів із можливостями, ключовими технологіями комунікаційної роботи в Інтернеті в контексті завдань, які стоять перед фахівцем з реклами та зв'язків із громадськістю; навчити студентів базовим навичкам комунікаційної роботи в Інтернеті; сформувати вміння та навички роботи з пошуковими системами; вивчити основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті; ознайомити студентів з написаннями та специфікою електронних видань та публікацій; сформувати в студентів розуміння прикладних комунікаційних інструментів Інтернету.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У результаті вивчення дисципліни студенти будуть:
Опанувати багатоканальні методи інтернет просування
•Набути необхідні знаннями в галузі планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет;
•формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернет маркетингу при веденні підприємницької діяльності;
•Вміти застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності;
•Усвідомлення Інтернету як засобу комунікації в сфері масових інтеграційних систем;
•Знати можливості, ключовими технологіями комунікаційної роботи в Інтернеті в контексті завдань, які стоять перед фахівцем з реклами та зв'язків із громадськістю;
• Оперувати комунікаційною роботою в Інтернеті;
•Набути вміння та навички роботи з пошуковими системами;
•Знати основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті;
•Оформлювати копірайтерські тексти;
Формувати ефективні канали розповсюдження маркетингової інформації