ZOOM : Іден.-279 153 7422 , пароль-12345
Мета підготовка в майбутніх маркетологів знань, умінь та навичок формування маркетингової комунікаційної політики сучасних підприємств, організацій, а також використання ними інструментів маркетингових комунікацій у професійній діяльності.Оволодіння теоретичними засадами курсу дозволить сформувати у студентів базові знання інструментів, методів та принципів Інтернет-маркетингу й Інтернет-коммунікацій. Важливою частиною як загальної, так і фахової освіти особистості поряд із засадами економічних, соціальних, екологічних відносин стають інформаційні та маркетингові відносини, які набувають особливої актуальності в умовах формування інформаційного суспільства в Україні. Для майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності розуміння та застосування на практиці маркетингових і рекламних інструментів та методів у Інтернетсередовищі є невід’ємною компонентою професійної компетенції. Предметом вивчення курсу є основи організації маркетингу та реклами в Інтернеті як середовищі, в якому вирішуються питання організації маркетингових досліджень, побудови товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики.
знати:
- сутність маркетингових комунікацій, їх основні види та складові;
- як науково обґрунтовані підходи в маркетингових комунікаціях сприяють активізації та підвищенню ефективності комунікативних повідомлень і бізнесу на засадах оптимальної гармонізації інтересів ринкових суб’єктів;
- які види маркетингових комунікацій доцільно застосовувати в залежності від виду продукції,стадії його життєвого циклу, виду ринку, особливості споживачів.
вміти:
- визначати потребу в маркетингових комунікаціях для ринкових суб’єктів;
- розробляти ідеї створення маркетингових комунікативних повідомлень залежно від завдань маркетингу, комунікативного обміну, соціально-психологічних характеристик цільової аудиторії;
- контролювати комунікативні процеси на ринку та підприємстві;
- використовувати сучасні комунікативні технології у створенні маркетингових комунікативних кампаній та організовувати їх практичне впровадження;
- розробляти плани здійснення маркетингових комунікативних кампаній;
- вивчати ефективність маркетингових комунікативних кампаній на ринку.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти такої компетентності: створювати комунікації та медіа-рекламу за допомогою цифрового маркетингу. Оперувати комунікаційними процесами.
https://art-lemon.com/ua/prosuvannya-v-soc
https://cases.media/article/didzhital-marketing-2023-yaki-trendi-v-promo-biznes-proektiv-dodati-do-vashoyi-strategiyi