Généralités
Student's Book Workbook and audio (for workbook)
Student's Book Workbook and audio (for workbook)
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2022/02/the-history-of-valentines-day.html
2) виконайте завдання за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2022/02/the-history-of-valentines-day.html
3) Answer the questions and discuss -in class Task III-VI
4) Student's book exercises 1-3 page 155
Home assignment
1) Student's book exercise 5 page 38-39
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Student's book exercise 5 page 38-39
2) In class Student's book exercise 2 page 36-37 + rules 'Modal verbs of obligation' page 1383) in class Grammar exercise 1 page 57Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
3) Student's book exercise 4 page 37- discuss in class
Home task:
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2019/12/interviewing-tips.html
2) виконайте завдання 1-5 за посиланням - перевірка в аудиторії
3) завдання VI рекомендації щодо співбесіди - обговорення на занятті using modal verbs (page 138) . For example: Designers must..../young designers don't have to... I believe to be successful at a job interview designers should....
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle . Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2019/12/interviewing-tips.html
2) виконайте завдання 1-5 за посиланням - перевірка в аудиторії
3) завдання VI рекомендації щодо співбесіди - обговорення на занятті using modal verbs (page 138) . For example: Designers must..../young designers don't have to... I believe t be successful at a job interview designers should....
Home assignment:
1) Student's book exercise 6 page 42-43
2) Student's book exercise 3 page 41 + attached audio
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Student's book exercise 1 page 40 + listening + speaking
2) Theory: modal verbs of ability. Student's book exercise a page 139
3) Student's book exercise 3 page 41
4) Student's book exercise 4 page 41 speaking
5) Student's book exercise 6 page 42-43
Home assignment:
1) Student's book exercise b page 139
2) Student's book exercise 7 page 43 + listening (attached video file)
3) Workbook exercise 1 page 29-30
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Student's book exercise b page 139
2) Student's book exercise 7 page 43 + listening (attached video file)
3) Workbook exercise 1 page 29-30
4) In class Workbook 3 a page 30-31;
5) Student's book exercises page 157
Home assignment:
a) Workbook 3 b,c page 30-31;
b) Moodle task 'Olympic symbols' - письмово до Moodle
c) Module test 1 у Мудл
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/10/olympic-games-design-of-olympic-rings.html
2) виконайте завдання за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/10/olympic-games-design-of-olympic-rings.html
3) створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відповідями на завдання та завантажте ВІДПОВІДІ НА I II; III; VI; VII до MOODLE
4) завдання VIII and X відповіді на питання та власні приклади - письмово до Мудл
Модульний тест 1. 9 питань. Час на виконання-40 хвилин. Кількість спроб 2. Максимальна кількість балів 9 балів
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) a) Workbook 3 b,c page 30-31;
2) Student's book exercise 5 page 48 + listening ;
3) Student's book exercise 6 page 48 + grammar page 140;
4) Workbook 1 page 32-33;
5)
https://www.youtube.com/watch?v=VdHHus8IgYA
Home assignment:
a) Workbook 3 page 33-34;
b) Student's book exercise 4 page 47;
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Workbook 3 page 33-34;
b) Student's book exercise 4 page 47;
с) student's book exercise a page 140
d) interactive tasks 1 and 2
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file05/nef_int_grammar05_a01?cc=nl&selLanguage=en
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file05/nef_int_grammar05_a02?cc=nl&selLanguage=en
Home assignment:
a) student's book exercise b page 140
b) workbook exercise 3 page 33-34
c) student's book tasks page 158 + audio attached
d) sports poster tutorial-письмово у Moodle
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2019/10/design-sports-poster-tutorial.html
2) виконайте завдання за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2019/10/design-sports-poster-tutorial.html
3) створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відповідями на завдання I -VIII та завантажте до MOODLE
4) Task IX підготуйтесь показати постер та коротко описати процес його створення (англійською в минулому часі) )
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) student's book exercise b page 140
b) workbook exercise 3 page 33-34
c) student's book tasks page 158 + audio attached
d) d) Student's book exercise 2 page 50-51 + audio
e) in class page 141 grammar
Home assignment:
a) workbook exercise 1 page 35
b) workbook exercise 3 page 36-37
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) workbook exercise 1 page 35
b) workbook exercise 3 page 36-37
d) in class student's book exercises page 159 + audio
e) workbook exercise 3a page 41
Home assignment:
a) Module test 2 (in Moodle)
b) ІДЗ (письмова чатина та підготовка до захисту усної частини)
Підсумкове практичне завдання (фінальний проєкт) –
«Передача емоцій через об’єкти» (письмова частин та усний захист). У завданні пропонується розвинути свій творчий потенціал завдяки нестандартному мисленню - дізнатись як передати емоцію за допомогою предметів. Студенти переглядають відео та виконують завдання за посиланням (http://allprofessionalenglish.blogspot.com/2020/02/how-do-you-convey-emotion-from-furniture.html). У завданні XI студенти створюють власні фото роботи та описують їх англійською мовою. Емоції, які слід показати на фотографіях: а) щастя; б) гнів; в) (емоція чи почуття на власний вибір). Важливо дотримуватись інструкцій та зробити 3 фотографії (використовуючи предмети меблів на кожній фотографії), щоб показати 3 різні емоції. Пам’ятайте, що студенти НЕ можуть редагувати фотографію, додавати до неї текст чи графіку. В описі фото робіт слід вказати емоцію, що зображена, назвати предмети, які використані для передачі емоції та описати їх розташування, описати процедуру створення фото, пояснити вибір емоції або вказати на джерело натхнення для створення фото.
10 балів письмова частина -10 балів (усна частина )
Критерії оцінювання фінального проєкту:
1) завдання виконано у повному обсязі, без стилістичних, орфографічних і граматичних помилок, використана професійна лексика, словниковий запас різноманітний і релевантний, презентація відповідає змісту проєкту, логічно ілюструє його – 20-15 балів; 2) завдання виконано частково, з лексичними, орфографічними і граматичними помилками, презентація не відображає зміст проєкту в повному обсязі, частково ілюструє його – 14-8 балів; 3) завдання виконано з великою кількістю помилок, словниковий запас одноманітний, презентація або не відповідає змісту проєкту, або взагалі відсутня – 0-7 балів.
60 питань. 90 хвилин. 1 спроба. 20 балів максимум.
Увага! тест містить завдання із прослуховування тексту та читання.
Проходьте тест у зручний для вас час
Тест є формою підсумкової атестації, це письмовий ІСПИТ із дисципліни.