Схема розділу
-
Викладач: викладач, Соха Наталія Володимирівна
Кафедра: соціальної педагогіки та спеціальної освіти, VIIІ корпус, ауд. 205
E-mail: nsokha031@gmail.com
Анотація курсуКурс спрямований на системне осмислення дитячої літератури як важливого інструменту у формуванні мовленнєвої компетентності та розвитку просодичних навичок у дітей. Студенти здобудуть знання про ключові етапи історико-літературного процесу, навчаться цілісно аналізувати літературно-художні твори, опрацьовувати теоретичні концепти та застосовувати їх у логопедичній практиці.
Основні акценти курсу:
-
Формування навичок компетентного читання та інтерпретації дитячих текстів.
-
Оволодіння методикою добору літературного матеріалу для корекційно-логопедичної роботи.
-
Застосування театрально-ігрових технологій у логопедичних заняттях.
-
Розвиток просодичного компоненту мовлення через акторські вправи, сценічний рух, голосові тренування.
Практична складова: Курс включає елементи акторської майстерності, що сприяють розвитку виразного мовлення, емоційної чутливості та комунікативної активності. Студенти ознайомляться з техніками сценічного руху, голосовими вправами та методами театралізації, які ефективно інтегруються в логопедичну практику.
Результати навчання: Після завершення курсу студенти матимуть комплекс знань і практичних навичок, необхідних для самостійної логопедичної практики , зокрема в аспекті методичного використання дитячої літератури як засобу корекції мовленнєвих порушень.
-