Структура за темами

  • Загальне

    Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії» є формування уявлень здобувачів про писемне мовлення як складну форму психічної діяльності людини, про структуру дефекту при різних формах дисграфії, дислексії, про корекційні стратегії подолання порушень писемного мовлення. 

    Основними завданнями викладання дисципліни «Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії» є:  

    дати уявлення про психологічні, психофізіологічні, психолінгвістичні структури процесів читання, письма та рахункових операцій; 

     познайомити студентів з сучасними концепціями, що відбивають погляди на природу, механізми, прояви дисграфії, дислексії;  дати уявлення про стан базисних складових писемного мовлення при його порушеннях; 

     дати уявлення про критерії диференціальної діагностики різних форм дисграфії, дислексії;  

    сформувати навички орієнтації в сучасних методиках подолання порушень писемного мовлення і рахункових операцій; 

     виховання професійної культури в організації та побудові конструктивних взаємодій у різних розвиваючих психолого-педагогічних ситуаціях;  

    розвиток гуманістичних ціннісних орієнтацій у ході реалізації професійної діяльності;  

    формування прагнення до вдосконалення професійної компетентності; 

     виховання професійного інтересу до науково-практичної діяльності та творчого підходу до її організації.

    Викладач кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти Апухтіна В.В.

  • Секція 1

    • Секція 2

      • Секція 3

        • Секція 4