Section outline
-
-
Запрошую на конференцію ZOOM:
Тема: Зал персональної конференції Надії ВАХНЯК
Подключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/87965476244?pwd=Ym40bERiV1dWQkxBNDF2R1JHM1A0UT09
Ідентифікатор конференції: 879 6547 6244
Код доступу: 4h8Dxv
Viber, Telegram 068-063-49-10Метою навчальної дисципліни «Художня праця та основи дитячого дизайну» є підготовка студентів спеціальності «Дошкільна освіта» як висококваліфікованих фахівців, здатних до оволодіння практично реалізовувати свій художньо-естетичний потенціал, опановувати технологію обробки різних матеріалів, способи дизайн-проєктування, художньо-декоративного оформлення виробів; до організації та проведення занять, гурткової роботи з художньої праці в закладах дошкільної освіти; до створення умов для гармонійного художньо-естетичного розвитку особистості дитини дошкільного віку.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни
«Художня праця та основи дитячого дизайну» є:
– формування у студентів інтересу до декоративно-прикладного мистецтва, дизайн-діяльності;
– озброєння студентів системою теоретичних та методичних знань, професійно-виконавчих (методичних, зображувальних, конструктивних, художніх) умінь та навичок;
– розвиток художнього сприйняття, естетичної культури студентів;
– формування професійної готовності майбутніх вихователів до проведення занять та гурткової роботи з художньої праці у різних вікових групах;
– залучення студентів до організації художньої праці та дизайну з дітьми з особливими потребами;
– засвоєння знань про принципи, форми та методи організації художньої праці;
– розвиток професійних компетентностей майбутніх вихователів;
– засвоєння знань про принципи, форми та методи організації художньої праці;
– засвоєння методики набуття дошкільниками навичок практичної роботи з різними матеріалами і художніми техніками із використанням у даній практиці основ дизайнерської (художньо-перетворювальної) діяльності;
– формування художньо-конструкторських знань, умінь і навичок;
– виховання у студентів активності, самостійності, прагнення до творчості, дизайн-діяльності.
-
-
-