Структура за темами

  • Загальне

               Професійна успішність людини залежить від рівня розвитку її здібностей, а ефективність спілкування залежить від рівня розвитку комунікативно-мовленнєвої компетентності. «Спілкування» – це особлива форма взаємодії людей, під час якої відбувається взаємний обмін діяльностями, засобами, уявленнями ідеями, установками, інтересами, почуттями тощо, тому важливо забезпечити розвиток комунікативно-мовленнєвих навичок дітей передшкільного та молодшого шкільного віку дітей, а особливо дітей з ООП. Вирішальну роль у становленні і розвитку мовлення відіграють комунікативні фактори, оскільки виникнення й розвиток мовлення у дітей відбувається, насамперед, у процесі їх спілкування з оточуючими людьми, тому мовлення педагога повинно бути розвиненим,  та мати такі показники  мовленнєвої компетентності як:  змістовність, логічність, точність, ясність, стислість, простота, емоційна і фонетична виразність, яскравість, образність, барвистість.  Педагог повинен мати  правильну літературну вимову, вільно, невимушено оперувати словом, володіти інтонаційною різноманітністю, чіткою дикцією, правильно використовувати логічні наголоси та психологічні паузи, а також повинна бути взаємовідповідність між змістом і тоном, між словами, жестами та мімікою, постановка голосу. Отже, процесі розвитку та формування дитини як особистості, власна комунікативно-мовленнєва компетентність педагога стає засобом розвитку мовлення дітей.

                Мета курсу - забезпечення формування  особистісної, комунікативно-мовленнєвої компетентності та  розвиток здатності практично діяти і творчо застосовувати набуті знання у роботі з дітьми з різними психофізичними порушенями в інклюзивному освітньому середовиші.



    Викладач: Соха Наталія Володимирівна (кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти)

    nsokha031@gmail.com



  • Секція 1

    • Секція 2

      • Секція 3

        • Секція 4