Структура за темами

  • Загальне

                    Читання – складна операційна навичка, що потребує узгодження великої кількості розумових процесів. Щоб навчитися читати, різні частини головного мозку дитини мають бути сформовані та працювати злагоджено. Зокрема, велика роль у вмінні читати належить міжпівкульній взаємодії. Інакше виникають труднощі у навчанні читання, коли дитина знає букви, але ніяк не може скласти з двох звуків склад, або ж коли уже розуміє як читати складами, але їй не вдається навчитися читати цілими словами. 

                     Великі об’єми  нової інформації, яку повинна опрацьовувати дитина (а тим більше, школяр) протягом кожного дня, змушує і батьків, і педагогів, і навіть  лікарів, особливо тих, хто довгий час взаємодіяв із дітьми з особливостями розвитку, шукати, розробляти, оволодівати  ефективними методиками розвитку в основі яких і є  читання та письмо.

                   Навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку повинно відбуватися з урахуванням їх індивідуальних особливостей, а саме відповідно з когнітивним стилем дитини. У процесі обстеження і пробного корекційного навчання необхідно з´ясувати: аналітичний чи синтетичний тип сприймання і засвоєння інформації домінує у дитини. 

                   Тому метою курсу є ознайомлення студентів з сучасними методиками навчання читання та письма. 

    Завдання курсу: 

    1. Ознайомити студентів з теоретичними основами навчання дітей читанню та письму.

    2. Сформувати уявлення про сучасні методики навчання читанню та письму дітей передшкільного й молодшого шкільного віку.

    3. Ознайомити  студентів з особливостями вибору методів навчання  та можливими проблемами, які можуть виникнути у дітей під час формування навичок читання та письма.




    викладач Соха Наталія Володимирівна (кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти)

    nsokha031@gmail.com

  • Секція 1

    • Секція 2

      • Секція 3

        • Секція 4