Структура за темами

  • Загальне

    Головна мета цього курсу полягає у підготовці фахівців, здатних ефективно використовувати методики логопедичного тейпування як частини комплексного підходу до корекції мовленнєвих порушень. 

    Курс забезпечує студентів необхідними теоретичними знаннями та практичними навичками для застосування логопедичного тейпування, з огляду на його анатомічні, фізіологічні та нейрологічні аспекти. 

    Студенти навчатимуться розробляти індивідуалізовані програми тейпування, які сприяють поліпшенню мовленнєвої функції, зменшенню мовленнєвих порушень та підтримці загального розвитку мовлення у осіб з ПМР різних вікових категорій.

    Завдання курсу. 

    Оволодіння теоретичними засадами логопедичного тейпування: студенти отримають глибокі знання про основи логопедичного тейпування, включаючи його історію, принципи, анатомічні та фізіологічні аспекти, що впливають на мовленнєву активність. Розуміння механізмів впливу тейпування на мовленнєвий апарат: студенти навчатимуться аналізувати, як тейпування може впливати на різні частини мовленнєвого апарату і як це впливає на загальний процес відновлення мовлення. Розробка індивідуалізованих планів тейпування: Навчання проектуванню ефективних програм тейпування, враховуючи індивідуальні особливості осіб з ПМР, включаючи вікові категорії, типи мовленнєвих порушень та інші фактори.

    Викладач Апухтіна Вікторія Валеріївна


  • Секція 1

    • Секція 2

      • Секція 3

        • Секція 4