Тематический план

  • Общее

    Головна мета цього курсу полягає у підготовці фахівців, здатних ефективно використовувати методики логопедичного тейпування як частини комплексного підходу до корекції мовленнєвих порушень. 

    Курс забезпечує студентів необхідними теоретичними знаннями та практичними навичками для застосування логопедичного тейпування, з огляду на його анатомічні, фізіологічні та нейрологічні аспекти. 

    Студенти навчатимуться розробляти індивідуалізовані програми тейпування, які сприяють поліпшенню мовленнєвої функції, зменшенню мовленнєвих порушень та підтримці загального розвитку мовлення у осіб з ПМР різних вікових категорій.

    Завдання курсу. 

    Опановування теоретичними засадами логопедичного тейпування: студенти отримають глибокі знання про основи логопедичного тейпування, включаючи його історію, принципи, анатомічні та фізіологічні аспекти, що впливають на мовленнєву активність. Розуміння механізмів впливу тейпування на мовленнєвий апарат: студенти навчатимуться аналізувати, як тейпування може впливати на різні частини мовленнєвого апарату і як це впливає на загальний процес відновлення мовлення. Розробка індивідуалізованих планів тейпування: Навчання проєктуванню ефективних програм тейпування, враховуючи індивідуальні особливості осіб з ПМР, включаючи вікові категорії, типи мовленнєвих порушень та інші фактори.

    Викладач: Гузенко Світлана Борисівна, логопед, дефектолог, клінічний психолог, президент "Асоціація практикуючих логопедів України"

    Покликання на Zoom https://us06web.zoom.us/j/84189719313?pwd=nWCxXs4nQyem78bkbSaBqb0D0zPqk0.1


    Шановні студенти! Ви маєте можливість покращити свою успішність за рахунок додаткових балів (до 10 балів) на підставі пройдених вами курсів/семінарів/вебінарів дотичних до тем нашої дисципліни.

  • Змістовий розділ 2. Практичне застосування кінезіотейпування у логопедичній практиці

  • Підсумковий контроль