Структура за темами

  • Загальне

    Мета дисципліни – сформувати у майбутніх логопедів професійну компетентність через озброєння знаннями з етіології, патогенезу та симптоматики системних мовленнєвих розладів, формування умінь профілактики, діагностики сенсорної та моторної алалії, а також організації корекційно-розвивальної з особами з алаліями.

    Завдання курсу: Озброїти студентів теоретичними відомостями щодо етіопатогенезу та симптоматики алалії; класифікації форм алалії; методик, методів та прийомів діагностики зазначених мовленнєвих порушень;

     методик, методів та прийомів надання логопедичної допомоги особам з алалією; 

    сформувати вміння диференційної діагностики порушення мовленнєвої функції; 

    навчити використовувати методики, методи та прийоми логопедичної корекції з урахуванням етіопатогенезу мовленнєвих порушень;

    Викладач Апухтіна Вікторія Валерівна (кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти)

  • Секція 1

    • Секція 2

      • Секція 3

        • Секція 4