Общее
Е-комерція в готельній, курортній та туристичній сферах
Сучасному готельно-курортному та туристичному бізнесу притаманне постійне та динамічне зростання можливостей суб’єктів господарювання що, в свою чергу, призводить до посилення глобальної конкуренції й поліпшення якості товарів і послуг. Зміни способів організації та керування бізнесом і активне впровадження систем автоматизованого управління процесами постачання та збуту продукції поглиблюються і стимулюють розвиток електронної комерції та Інтернет-торгівлі.
Освоєння інформаційних технологій в ГКТс стає умовою забезпечення конкурентоспроможності як окремих підприємств, так і країн загалом, призводячи до перебудови всіх економічних і виробничих процесів, підвищення якості та зниження собівартості товарів і послуг. Завдяки цифровізації з’являються принципово нові можливості для покращення добробуту та вирішення нагальних соціальних питань від охорони здоров’я до освіти й навколишнього середовища.
Філософія ГКТ бізнесу змінюється під впливом цифровізації, зазнає змін і поведінка учасників електронної комерції.
Ефективність нової концепції е-комерції залежить від того, на кого вона орієнтована. А це означає, що не можливо в ході цифрової трансформації залишати поза увагою стиль поведінки різних поколінь покупців на глобальному ринку електронної комерції.
Ми стаємо свідками наслідків цифрової трансформації в бізнес-моделях.
Шановні студенти! Вітаю Вас на дисципліні «Е-комерція в готельній, курортній та туристичній сферах»! Вас чекають нові досягнення, нові випробування та обов'язково ефективні та необхідні для життя знання! Успіхів!
Викладач: Гудима Ольга Вікторівна
Кафедра: Підприємництва, менеджменту організацій та логістики (аудиторія 6/415)
Контактний телефон викладача: 0672981817
e-mail: OGudyma2006@i.ua