Section outline
-
Викладач: доц. Малтиз Вікторія Віталіївна, консультація Середа 14:00 – 15:00,Четвер 09:00 – 10:00 (zoom)
ID: 279 153 7422, Пароль: 12345
https://us04web.zoom.us/j/2791537422?pwd=NDJ4YVFlbDcxd1dpU05rTlhvRWcyQT09
Мета – формувати та розвивати у студентів необхідних теоретичних знань з питань CRM систем; вивчення загальних принципів побудови і функціонування сучасних CRM систем, отримання студентами практичних навичок роботи з CRM системами (Customer Relationships Management): формування баз даних на підприємстві та використання аналітичного інструментарію маркетингу для постійного аналізу інформації з метою прийняття оперативних та стратегічних маркетингових рішень.
Ознайомити студентів з функціоналом використання з CRM систем в сучасній економіці (під час викладання дисципліни використовується програма CRM).Оперування CRM-системами є ключовою вимогою від потенційних роботодавців до маркетологів.
У результаті вивчення дисципліни, здобувачі вищої освіти повинні засвоїти принципи побудови й автоматизації маркетингових бізнес-процесів; методи збору, обробки та аналізу клієнтських даних; інструменти сегментації, таргетування та персоналізації в CRM; можливості інтеграції CRM з іншими інформаційними системами підприємства; підходи до оцінки ефективності маркетингових стратегій із використанням CRM. Оперувати інтерфейсом сучасних CRM-систем; вводити, систематизувати та аналізувати дані про клієнтів; використовувати інструменти CRM для персоналізації маркетингових кампаній і комунікацій; оцінювати ефективність маркетингових заходів за допомогою CRM-аналітики та звітів; інтегрувати CRM із іншими сервісами та платформами (ERP, соціальні мережі, сервіси реклами тощо); застосовувати CRM як основу для прийняття обґрунтованих управлінських рішень у сфері маркетингу.
-
-
-