Передмова до курсу "Психологічний супровід персоналу організацій"
ПЕРЕДМОВА
Одним із важливих завдань практичної організаційної психології є розробка і впровадження психолого-організаційних технологій для вирішення основних психологічних проблем, які виникають у процесі діяльності та розвитку організацій. Такі технології мають в системному вигляді об'єднувати в собі сукупність різних видів психологічної допомоги, які є доцільними при вирішенні певного типу психолого-організаційних проблем.
Предмет курсу – формування знань та вмінь у наданні психологічної допомоги менеджерам і персоналу організацій у вирішенні психологічних проблем, пов'язаних з їх управлінською та професійною діяльністю та розвитком організації в цілому.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Технології роботи психолога в організації.
2. Основи психологічного супроводу персоналу.
Мета курсу. Курс «Психологічний супровод персоналу організацій» спрямовано на аналіз технологій роботи організаційних психологів, які використовуються для розв’язання актуальних психологічних та психолого-організаційних проблем діяльності сучасних організацій; формування умінь та навичок розробки програм супроводу, організаційного консультування, розробки практичних рішень по удосконаленню діяльності в різноманітних організаційно-управлінських структурах та соціально-психологічних ситуаціях в організаціях.
Основні завдання курсу:
1. Оволодіння знаннями, які відображають зміст, структуру, основні складові соціально-психологічних, психолого-організаційних особливостей діяльності організацій,
2. Вивчення основ впровадження психолого-організаційних технологій роботи організаційних психологів.
3. Формування ефективних навичок вирішення психолого-організаційних та психолого-управлінських проблем в організаціях.